Zakelijk

Stylingtraining, Stijl op Peil

Als eigenaar van een winkel ben je al druk genoeg. Aan taken geen gebrek. Je ziet ruimte voor verbetering, maar weet niet altijd waar en hoe je moet beginnen. Bijvoorbeeld bij je personeel. Je voelt dat je personeel op het gebied van styling en kledingadvies een steuntje in de rug kan gebruiken en wil hen dit ook graag bieden. Maar hoe je dit precies moet aanpakken, weet je niet. Hier kan ik je bij helpen. Als kledingcoach is het mijn doel om het werkplezier van jouw team te vergroten en hen een solide basis te geven om klanten zo goed mogelijk te helpen. Samen met jou ga ik op zoek naar de elementen die nodig zijn om jouw team naar een hoger plan te brengen. Zo bepalen we gezamenlijk hoe de training eruit gaat zien.

Wat levert het je op:

Het zelfvertrouwen en werkplezier van je team neemt toe

De training vergroot de theoretische en praktische kennis van het team. Het geleerde wordt tijdens de training geoefend en kan meteen worden ingezet in de praktijk. Na afloop van de training weet het team beter wat de klant nodig heeft en kunnen zij efficiënter werken. Ook zullen zij beter in staat zijn om hun adviezen aan klanten uit te leggen.

Kennis over figuurtypes, kleuren en kledingstijlen

Het team leert welke figuurtypes, kledingstijlen en kleuren er zijn. Ook leer ik hen deze kennis in te zetten om beter te kunnen combineren. Na de training ontvang je een e-book die met het team gedeeld kan worden. Hierin is de belangrijkste informatie nog eens samengevat, zodat iedereen dit in alle rust nog eens na kan lezen.

Is dit herkenbaar?

  •  Je ziet dat het team worstelt met de juiste kledingadviezen.
  • Je ziet dat je team moeite heeft om alle klanten tijdig en goed te helpen.
  • Je denkt dat je team kan groeien in theoretische en praktische vakkennis.
  • Je wil van alles, maar weet niet hoe en wat.

 Voel je je zo?

  •  Je voelt dat er meer in je team en je zaak zit.
  • Je gunt je team meer kennis, vaardigheden en werkplezier.
  • Je wil je klant nog beter van advies kunnen voorzien, zodat de klanttevredenheid stijgt.

Stel je voor dat je…

  • Opgelucht bent omdat je je wensen uit handen kunt geven.
  • Gerust kunt zijn dat je werknemers over een goede basiskennis beschikken.
  • Gelukkig bent omdat zowel de klanttevredenheid en de omzet stijgt!

Tutola & Kerels - Nathalie de Lange
Wij hebben deze training als ontzettend leerzaam ervaren en het hele team was dol enthousiast. De training was goed verzorgd en alles is aan bod gekomen. Door deze interactieve training kunnen wij onze klanten nóg beter adviseren.

STIJL OP PEIL

Waar ik jou bij kan helpen:

Met het geven van stylingtrainingen in jouw winkel, dit kunnen ook losse onderdelen zijn. Heb je geen winkel, maar vind je het interessant om iets met je personeel te doen op het gebied van kleur, stijl en kleding? Neem dan ook gerust contact met mij op en vraag naar de mogelijkheden.

Klanten aan het woord